آموزش برقراری ارتباط بین kerio operator و گیت وی های FXS نیوراک - دانشنامه فارسی ویپ

آموزش برقراری ارتباط بین kerio operator و گیت وی های FXS نیوراک

در این مقاله، با آموزش برقراری ارتباط بین Kerio Operator و گیت وی FXS برند نیوراک در خدمت شما هستیم.

دقت داشته باشید  که در سری های MX8A/HX4E پورت wan دستگاه به سویچ شبکه متصل گردد.

1- ابتدا وارد پنل وب مرکز تماس شده و روی extensions کلیک کرده,سپس بر روی دکمه Add کلیک میکنیم و اطلاعات مربوط به هر extension را وارد میکنیم.

2- حال به محیط وب در گیت وی رفته و در منوی basic به زیر منوی network رفته و setup را بر روی fixed یا static قرار میدهیم و 3 کادر باز خواهد شد که میبایست ip,subnet mask و defualt gateway را برای گیت وی تنظیم نمود.

3- به زیر منوی SIP رفته و در بخش register sever و proxy server آی پی سرور را به همراه شماره پورت آن وارد می کنیم و register mode را بر روی per line قرار داده و در انتها بر روی دکمه save کلیک می کنیم.

4- حال از منوی line به زیر منوی phone number رفته و در کادر اولی شماره پورت خود را وارد می کنیم و بر روی دکمه batch کلیک می کنیم و سیستم به صورت خودکار شماره پورت های بعدی را وارد میکند.

5- حال به زیر منوی feature رفته و در بخش phone id شماره پورت مورد نظر را انتخاب می کنیم.سپس در بخش phone number و display as  شماره داخلی و نامی را که در بخش extensions مرکز تماس kerio operator تعریف نموده ایم وارد می کنیم.سپس تیک registration را زده و در دو کادر ظاهر شده به ترتیب شماره داخلی و رمز عبوری را که در kerio operator برای داخلی مورد نظر تعریف نموده ایم را وارد کرده و در انتها بر روی دکمه save کلیک می کنیم.

6- در این مرحله از منوی call status به زیر منوی call status رفته و مشاهده می کنید که register status پورت ها success می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.