فروشگاه اینترنتی فارسی ویپ - دانشنامه فارسی ویپ

فروشگاه اینترنتی فارسی ویپ

مجموعه تخصصی فارسی ویپ ( FarsiVoip ) با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص، متعهد و با تجربه با هدف ارائه راهکار، فروش تجهیزات، نصب و راه‌‌اندازی، پشتیبانی فنی و تخصصی با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‌باشد.
یکی از بخش های پر هزینه انجام یک پروژه ویپ، قیمت تجهیزات و بخصوص گوشی های تلفن آن است، یکی از راه های منطقی و کاملا مناسب از لحاظ فنی و یا کیفی استفاده از تجهیزات با کمترین قیمت موجود در بازار برای انجام پروژه است که احتمال از دست دادن پروژه را به حداقل می رساند.
استفاده از نوع تجهیزات ویپ در پروژه باید با احتیاط بسیار انجام پذیرد، کیفیت دستگاه، آماده بودن از لحاظ نرم افزاری، سالم بودن دستگاه و مهمتر از همه پشتیبانی و سازگاری با سیستم تلفنی ویپ فاکتور های مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند که متاسفانه توسط فروشندگان دلال این اتفاق نمی افتد و معمولا پروژه را کاملا به مخاطره می اندازند.
در فروشگگاه اینترنتی فارسی ویپ انواع مدل ها و برندهای مطرح روز دنیا در زمینه تجهیزات ویپ (VoIP) و کاملا سازگار و آزمایش شده با سیستم های تلفنی ارائه می گردد. در انجام پروژه با ارائه بهترین تجهیزات در کنار شما خواهیم بود و کیفیت آنها را تضمین می کنیم.

 ورود به فروشگاه اینترنتی فارسی ویپ

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.